A comparison of the effects of two physics laboratory applications with different approaches on student physics achievement

Özet/Açıklama Bulunamadı.

Dergi Adı Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
Dergi Cilt Bilgisi 2
Dergi Sayısı 4
Sayfalar 161 - 185
Yayın Yılı 2010
Eser Adı
[dc.title]
A comparison of the effects of two physics laboratory applications with different approaches on student physics achievement
Yazar
[dc.contributor.author]
Azar A.
Yayın Yılı
[dc.date.issued]
2010
Yayın Türü
[dc.type]
article
Kayıt Giriş Tarihi
[dc.date.accessioned]
2019-12-23
Açık Erişim Tarihi
[dc.date.available]
2019-12-23
Yayın Dili
[dc.language.iso]
eng
Konu Başlıkları
[dc.subject]
Attitude
Konu Başlıkları
[dc.subject]
Physics achievement
Konu Başlıkları
[dc.subject]
Physics laboratory
Konu Başlıkları
[dc.subject]
Science process skills
Haklar
[dc.rights]
info:eu-repo/semantics/closedAccess
ISSN
[dc.identifier.issn]
1308-7711
İlk Sayfa Sayısı
[dc.identifier.startpage]
161
Son Sayfa Sayısı
[dc.identifier.endpage]
185
Dergi Adı
[dc.relation.journal]
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
Dergi Sayısı
[dc.identifier.issue]
4
Dergi Cilt Bilgisi
[dc.identifier.volume]
2
Tek Biçim Adres
[dc.identifier.uri]
https://hdl.handle.net/20.500.12628/3907
Görüntülenme Sayısı ( Şehir )
Görüntülenme Sayısı ( Ülke )
Görüntülenme Sayısı ( Zaman Dağılımı )
Görüntülenme
6
09.12.2022 tarihinden bu yana
İndirme
1
09.12.2022 tarihinden bu yana
Son Erişim Tarihi
06 Eylül 2023 16:45
Google Kontrol
Tıklayınız
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında yükümlülüklerimiz ve çerez politikamız hakkında bilgi sahibi olmak için alttaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms